miercuri, 7 iulie 2010

Gluma moşului


M-a dat moşu o turlişcă.
Baba, câta măi dă triabă,
M-a spus: „ Să nu-l criez, copili,
Pana aia îi cărabă!
Io mă uit atunci la pană,
O suşiesc, o răsuşiesc,
Baba spusă giriptacea.
Cam la asta mă gângiăsc.
– Taică bun…- îi spun lu moşu
Şî în faţa lui stau stog,
Îm făcuş cu gluma asta
Şmicherii dă pocinog !
– Îndulşieşcici, nipoaci,
Baba îi urzală slabă.
Am chicit şî io o glumă,
Lu trulişcă-am spus cărabă.
Mă râd, şciu şî io la glumii,
Văd şi glumili că iscă,
Fluşturacice pră lumi,
Ca şî piănili dă gâscă.
M-a ţucat pră frunci moşu.
Io, sărind într-un picior,
M-am sâmţât obrazu roşu
Şî al moşului fecior
Dacă ortăşiam cu baba,
Un ponciş pră o cărabă
Rămâniam în gând la moşu
Ca şî ea… urzală slabă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate